i left my head and my heart on the dancefloor

tvåornas coverkonsert idag var grym, asnajs och jävligt inspirerande till våran konsert om 1 år. Dax att börja träna redan nu fan... :D "OVERTAGGED"!!!!!
elin julia och emelie badade for the first time detta år! Jag kom direkt från skolan och hade inget med mig, frös redan som jag var och kände mig inte redo så jag fick vara kameraman! Fick med julias tutte på filmen! hohoho! Imorgon har vi rudbeckare z-dag = lediga. Ska till arlandagymnasiet och hälsa på dorna vid lunch, käka lunch och hänga med henne lite på lektioner...också najs :) sen ska jag träffa ramona, och sen är det snack om BIO! ALICE I UNDERLANDET. Undra hur det slutar?! Har säkert blivit en aning sjukare nu också med tanke på att jag frös som ett asplöv(japp) hela eftermiddagen.

Har lyssnast lite sköna låtar på spotify...tänk att vi levt utan spotify, och överlevt?
Det är sant, Vi kan verkligen åstadkomma under!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0