make it shine like plastic

har nyss hängt upp en efterlängtad morgonrock på min dörr! mahah bäst att passa på när kära syster är borta, och jag tog din hängare som hängde på din dörr. don't worry, du kommer inte ens märka att den vart borta. under rocken hänger min lördagsklänning. min lilla svarta. den som kommer göra mycket i mitt liv. bara jag inte växer nu och den blir för liten. för lite tajt är den redan. ska man vara fin får man lida pin. a så sant.

samtidigt som jag och brandtman diskuterade svenskarnas förlust på fantasi (då vi alla ser exakt likadana ut i klädsel) så insåg att jag ska köpa ny skinnjacka... som sagt 300 lägger jag ut på saker. inte mer.




med min egna vilja (..dorna..) skulle detta va ett köp jag gjort long time ago..men då fanns den bara i 36..
men vet ni?  38 is the new size zero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0