men kul

ni vet genvägsflikar man har under internetadressen? dom är ju en härlig uppfinning. men inte om man skrivit ett inlägg och råkar, notera råkar, trycka på en knapp. ibland går det ju att backa, och allt finns kvar. men inte nu såklart, nu när jag inte orkar skriva ett nytt inlägg som såg ut som det. såklart inte. men för att göra långt inlägg kort:

Sov som en gud.
Ska till kista idag, awesome.
Har historia och spanska idag, inte lika awesome.
Men man har ju sovmorgon, så ändå awesome.
Julia och jag ska kolla lite i kista. Eller jag ska iallafall leta efter min jacka.
OCh om jag inte hittar min skinnjacka i kista så åker jag hem och beställer. Nej juste.
Är ju inte hemma förns kvart i 10. och då ska man sova.
Så..nu blev de inte lika awesome längre.

Jag och Dorna ska gå i skolan tillsammans på onsdag, och det mina vänner,
DET ÄR FÖRJÄVLAAWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0