4 MÅNADER KVAAAAAAR

SEEEN SLUTAR VI SKOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :D shit man..tiden kommer flyga fram!!

på tal om Flyga, amanda flyger just nu till London. On her way to Australia. Vart lite smått avundsjuk när vi stog där Fan vad jag också vill åka bort o testa på ett annat liv!! men 3 år kvar då..hehe nej 2 år ska de va. men hon kommer ha dö kul, kommer kasnke inte ens komma hem...jo de tror jag faktiskt att hon gör. hihi. hej amanda. vi har redan vart å rensat din garderob och ...a.. heh nejdå.....

... inte än. men snart.hahha du kan itne stoppa oss den här gången. men jag ska inte ta sönder ngt i swear.

NÅVÄL, jag började enbart skriva blogg nu för att jag ska meddela er alla att jag börjar med min artikel nu. Om tsunami. När jag är klar uppdaterar jag :) så jävla najs för nu ska jag börja och bli klar. Har heeela kvällen påmig. GREAT!!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0