hjälp

alltså jag dränker ju twitter i mina uppdateringar. inte för att jag uppdaterar hela dagen, men när jag väl gört så är det väl 6765464 st inom loppet av 14minuter. asså nu KRÄVS det ett långt inlägg. Lyckan är obeskrivlig just nu bara. kan inte säga mer. men allt går så bra i skolan o massa ..  :) klagar inte alls på mycket redovisningar och prov. jag klarar det. det har jag alltid gjort! man dör ju inte av sånt? nej jag har så mycket att se lycka på så ja,
Allt Går Som På En FLYGANDE RÄKMACKA JUST NU! OCH DET ÄR JÄVLA NAJSSSSS!!

men...jag måste sova nu...hoppas jag inte vaknar upp imorgon helt förkrossad att jag inte fortfarande känner såhär......shit.... nu börjar livet

Kommentarer
Postat av: Motherdear

Hur hittar man till det där twittret ?

2010-02-12 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0