svaret är..

elin. det är från lars winnerbäck. inte playa...allt är inte från playa även fast man önskar att det var sÅ!!! men de LUGNT p3lin! playa at heart

äntligen kan jag andas:) helt lugnt. eller nu ljög jag..ska börja göra min artikel imorgon. ja, jag ska börja göra den imorgon. Minst hälften gjort. Annars får jag inte ät godsaker förns helgen. Så, imorgon är minst halva artikeln gjort. bra:)

amanda lämnar landet imorgon..blir lunch på arlandaa o sen så byebye...känns lite konstigt faktiskt men denna vackra människa kommer ha det så bra där nere och jag kommer vänta på henne tills hon kommer hem så vi kan bråka och så hon kan berätta om allt hon vart med om. jag älskar diiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aa..de va de. pappas låndator va seg så orkar inte :) men snart får jag min datish. hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0