17 januariiiiiiii

10 dagar sen ja skrev nu shit dags för en uppdatering tycks det. jaghar hunnit börja skolan ganska hårt, 2 prov har plågat mig men det har förhoppningsvis vart värt mödan....blähääää & imorgon är det min --->sista<--- bokredovisning i svenskan!!! sen är de bara artikel om alokol sen är jag d to the o to the n to the e...fest alltså!

i helgeeeeen har ja träffat alllaaaa miinaaa tjejer. myst och ätit för mycket glass o allt sånt där...men värt får devara :) nästa gång ja får käka mig tjock är på min birthdaaaaay! YEY somliga har ju bara 1 år kvar! medans andra fyller 18år imorgon!!(Gratttis bellan!!!!) men påriktigt så är inte de här ngn bra dag...deppdag nummer1. ska jobba men vill helst bara ligga å lukta på blommorna...he he nej men ligga o lyssna på piano musik o titt ut i detta vinterslaskland. men ack om 1 timme börjar jaaaaaa! OKEJ cashflow! mumsss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0