ååh...så avatar

790 kronor!!! För 3 sånger i kyrkan på julafton!! sjuhundranittio kronor!! Okkkej ska vi skryta så va det ju etttusen kronor men jag går ju på skattbetalning såå...30% av. men fan! 800 kronor typ!! shit så värt. lättförtjänta pengar. liiiikilikiii. Lyssnar på taylor swift så underbar hihihi =) gaygaygay.

Såg avatar ikväll. Shit jag är ju helt förtrollad. Och är stolt att jag o jullan väntat tills vi fick platser på 3D, för asså. värt pengarna....oj. ´sen kom man ut från biosalongen i våran tråkiga värld och då blev de inte lika kul längre...men what to do? Avatar alltså. 5 av 5 avatartoasters.

jag och JakeSully hade en mysig dag in tha town. Käkade o chillade lite, bio o sååå sen skrattt o så tjohej va najs kul man kan ha på en onsdagskväll :) lilllördag. jooo ja har ju sovmorgon till tjugo i 1 morgon(!!!) så kasnke därför va de lite extra najs sådär...yyeeesss sova uuut imorgon

för intressets sskulll så börjar dansen imorgon!! gahhh. lycka tilll fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0