blögg

jag står här i min ansiktsmask och ska snart kamma håret + skölja ansiktet:) Skölja? tvätta kasnke man säger..yaya!  Åt som sagt kina idag, en hel del av landet. De va gotttt och va med mina fliiickor och fick en lila klocka från jetset, playa del sol säsong2 och en lite senare presenttt RUBIKSKUB!! Julia du anar inte vilken utmaning du utmanar dig i. Shit vad du kommer bli slagen (när du fått din ^^ jag har ju tid att öva!).
mina tjejer är dom bästa. jag tackar GUD att jag hamnat med dessa!! Bästaaaaaaaaaaaaaa!!!! <3 <3

men fan vad rummet kan se ut. ska upp om 9 timmar...det va ju kul. väldigt kul. och när jag kommer hem så kommer släkten samtidigt. de va ju ännu roligare....?! eller ja jag är ledig så HÅRT på måndag & tisdag!
alltså livet går sin gilla gång...NU SKRATTAR JAG ÅT MITT DEPP INLÄGG YES ÄNTLIGEN :D eller garvar...men ja undrar varför de va så...jo men ja vet att de va musikens problem. ja lyssnade deppmusik hela helgen så de va anledningen...deppmusikNOMORE säger jag bara.

nu ska de hända. klockan 01.00 ska jag städat klart och vara beredd på sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0