full rulle

SL lär sig aldrig..kommer aldrig att göra heller. Idag var det 1 timme sent när jag skulle till väsby från skolan, men då sket jag i det och drog till sollentuna. Blev 400 kronor fattigare och har blivit ppppiiiissssttt oooffff på gunnellll....aa aggrrreessiivvaa matilda va i farten. men de gick över...yeah tack vare SL som nu när jag skulle hem från sollentuna ikväll, var sent. Skulle komma 22.04. Kom 23.04....stackars sls resenärer. men mest synd är det om folket som får vänta på perrongen herregud ..men mami hämtade upp mig så de va näjs!

imorgon ska jag jobba. Ingen sovmorgon, borde egentligen sova nu. Sen ska jag till väsby centrum som inte blev av idag, sen på dans klockan 17.00. Premiär klockan 19.30 sen blir de sovning hos jarnesjö. Ska dra med henne till märsta på söndag o kolla lite handbolll...yäääh tjejjer vilka ska dit?=)

jag funderar på en vårjacka som jag spanat in på H&M. Mycket fin, var 99% på att köpa idag men tack vare att personalen började vika kläder när jag va näst i kö så tänkte jag ... att jag kasnke borde tänka lite och ångra mig kankse... men jag menar, tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen? elin vart är det där citat från?? du borde vetaaa!!

äh imorgon ska jag agera städtant och gullig receptionist. det ska nog funka...right. Måste packa handduk och shampooo+balsam kom jag på nu...shit län mycket packning :S

ingen bild idag. har papis data. som förövrigt är och ska åka längdskidestävling i romme i think..? Lycka till papi vart du nu än är:) själv ska jag sova nu. det är dax attt ta steget. Viktigt. GODNAATTTT :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte :'( playa säkert ..

2010-01-31 @ 19:51:04
URL: http://elinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0