hehe

hehe. ja visste att de va ngt som va fel...inte fan har ja vart i kroatien :S wtf babblar ja om... Bulgarien. Så. NU vet ni sann fakta :)

skolan idag kan ju köra upp något :) har redan nedräkning till sommarlov, sportlov, påsklov och alla lov. eller helgdagar. eller alla helger också. imorgon är det helg och emelie ska bjuda mig på en middag hos henne. Vet inte om hennes mamma ska laga eller hon själv...det återstår att se hur Gott det kommer smaka.....lölö.
Torsdagar numera slutar jag tio i 3....shit vad underbart.
Imorgon ska jag förmodligen ta en tidigare buss för att underlätta hela dagen...men mer om det imorgon. för nu ska jag duscha/pilates/ph(i am stuuuck)

skulel tagit in en bild men de tog förjävla tid....gah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0