något konstigt

sammanfattning..har inte hunnit med en sådan? tycker att det är nog ett måste för år 2009. Inte för att mycke hände, men samtidigt hände inte speciellt lite heller. Tänkte ta månad för månad..annars skulle de fucka ur helt i min hjärna i can tell!


Saker började klarna upp. Efter nyårsafton levde jag nyttigt i (skulle vart) alla mina dagar år 2009. Jag började nian, då skolan brann. Jag blev kär och hade the time of my life. Dans varje helg och allt var ju bara så underbart, trodde jag bara. Januari månad var en blandad månad för om man ser framåt i Februari så tog allting slut. Jag blev dumpad och dansen tog slut, jag insåg då hur mycket jag hade tappat mina vänner också. Jag träffade dom aldrig längre och hade bara fullt upp hela tiden. Jag umgicks mycket med Nicole och tills mars var väl allt som det var. Jag hann lämna in ett CV till coop 2 gånger och fick jobbet senare. Men i april var det gymnasieintagningsdax, jag kom in på mitt förstahandsval Rudbeck i Musikklass. Allt gick som smör och jag hittade tillbaka till mina vänner titt som tätt. Det blev maj och jag hade dansuppvisning. Juni kom och vi hade 9ornas bal. Med alla mina älskade och hatade kamrater i årskurs 9, Ekillaskolan. Fan vad underbart. Skolavslutning, och jag bröt mitt godislöfte. FAN.....Sen begav det till coop nästan mer en halva sommarlovet..och folk säger att pengar är lycka. Nog underlättar det, men lycka är mina kompisar. Inget snack om saken! I Juli fick jag lite semester, åkte till Kroatien och sommarstugan och mööööös. KOm hem och då börjades coop igen. Augusti månad blev en stor förändring i mitt liv då jag började ettan i gymnasiet. Jag älskade/älskar nästan hela högen. Samtidigt kan man ju inte låta bli att tänka att man vill ha sina "gamla skor" med sig... Nåväl, man tittade & testade och till slut fann jag Linnea. För ja..*********kan ju va som dom är... hehe. Men september - december kan jag inte säga att det hände speciellt mycket. Nu kan jag bara säga att detta år ska bli bättre än förra. Nog hade jag ett bra år, med det var långt ifrån grymt. Om man ser på stora händelser.

Nyårslöfte?
Nyttighet Januarimånad..kasnke längre.
Mer satsning på skola...bra början...
Spendera mer tid med mina så jääääävla underbara vännner assså shit ja kan inte säga mer.


nästa år ska jag inte ha ngn sammafattning. det ända jag ska behöva skriva är
I'VE HAD THE BEST YEAR OF ALL eller ngt i den stilen...




vet ni vad? om 12 timmar och 20 minuter börjar jag skolan. Fy fan

Kommentarer
Postat av: bellll

fan matilda! var du i kroatien ? :D, inte i bulgarien då ? ;)

2010-01-07 @ 00:15:48
URL: http://isablles.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAH JA VISSTE ATT DE VA NGT FEL........ tack isabelle för din uppmärksamhet

2010-01-07 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0