SL <3 <3 <3 <3 <3

JA, vi alla måste ju bara älska sls trafik :) helt underbar. Jag fick en vit mössa tack vare detta. Stog ute i 30 minuter och byggde på den bara..mina svarta halsduk vart vit den också, som din elin. Det var najs, kändes som en helt ny vinteroutfit. inte för att jag vill att den ska va så men Nåväl... SL allltså...

Idag blev jag hejviltheltjävlagalet förbannad. Kunde inte annat. Inte nog med att han är ful ock luktade illa så kan man inte kalla Mig, Matilda Gålnander, för oansvarig, när det bara är jag som tagit alla ansvar hela vintern.. kräks på dig. du kan vara oansvarig.

annars leker livet jao :) har sovmorgon imorgon till 12.40 (Y) AWESOME!AWESOME! och jag fick jobbet, så nu tjänar vi dubbelt! AWESOME AWESOME AWEEESOME! sen har vi träningsverk, och jag har snart helg typ..shit vad jag längtar till imorgon bitti när det jag ska kolla Våra Bästa år! 10.30 sitter jag bänkad. For sure!!

nå...ska ta mig en dusch och bege mig mot sänga...yiiihaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0