sssttrrruuulliiigggttt bbblloogggg.se

Våra bästa år måste vara den bästa serien!!! Man kan kolla en dag, sen 3 månader senare och man förstår fortfarande vad som pågår!:D hur great är inte det egentligen?! Men nu blir de inget på ett tag..men har fått lite pejl så;) najs! Började 12.40 idag, chansade och tog 12.04 tåget i hopp om att hinna och det gjorde jag också! :D Känns så najs för hade bara 2 lektioner, sen möte med mitt nya jobb som börjar på lördag :D Har nycklar och hela köret, så ska köra lite dans på lördag eftermiddag! awesome!! Sen börjar showerna med sollentuna revyn...´ska bli spännande. Är med i fler danser iår än vad de va förra året, men de funkar. Det blir nääjs. ´Fullspäckad helg nu. Måste se till att börja plugga på svenskan & göra min artikel om alkohol, samt börja läsa samhäll. Imorgon måste vi köra på lektionen, 100000% satsning brudar. Och jag & linnea ska kirra new york nästa år´...dock hänger det på att hon skaffar jobb. Jävel, skaffa jobbbb!!


aa...nyduschad och sovmorgon imorgon. ska utnyttja elin, bara för att jävlas. för uppsatsen e klar och nu kan ja bara läsa lite asså de känns grymt! :D nej Godnattt snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0