The bird and the worm

deppppp dagar är värda att ha. egentligen är det så skönt (om man inte har något att deppa över) att ha en deppdag. att liksom bara lägga sig och inte tänka på något och bara försvinna i sin musik. alltså sånna dagar kan man ju inte göra, utan dom kommer bara. och de är najs om dom kommer vid rätt tillfälle..kasnke inte gjorde det sist, men iallafall. När nästa sån dag kommer hoppas vi att det prickar in rätt & det är dåligt väder! Pax för sängen och min ipod ska va fulllllllll.....

vänta..orka planera en sån här dag?

jag ringde min chef idag.  diskuterade lite om jobb & vecka 9. Hopppppppas hon ger mig en aning mer tider än jag förväntar mig. För jag kan verkligen jobba hela lovet..och de skulle ju va jävla najs. Men nu är jag stolt över mig själv att jag ringde och för en gångs skull tog tag i saken. International camp i sommar. Nordirland i höst. Hehe jag är så planerad..men ändå oplanerad. saker blir aldrig som jag tänkt mig ändå så man vet aldrig :) :) :) :) dock hoppas man ju!!! kan det vara så att jag är oplanerat planerande....hm.


jag har Klippt Mitt Hår och jag vill Göra Det Igen. (dock är bilden tagen i söndags. deppdag nivet)
Tack för mig nu ska jag filosofera liiite och sen sooomna med blött hår, yuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0