varför känns söndagen den 17 januari 2010 såhär?!

                                  EVERYTHING IS F'ed UP STRAIGHT FROM THE HEART, TELL ME,
                                WHAT     DO    YOU    DO    WHEN    IT    ALL    FALLS    APART?!

ajag har fan inget svar. eller har jag? kasnke är för amanda är borta? vill bråka. nej. vill bögkramas. eller för att jag kommer få mesiga 600 i februarimånad? varför är jag inte smart. andra får cashflow. Äsh jag fyller ju år :) men varför känns de så väärdelöööst alltihop just nu asså ja vill bara glo regnväder kan ja ju säga. shit vilken deprimerad dag. nu vill jag bara aldrig mer ha denna dag.

enligt Dadhichi ska dagen morgondagen vara en bättre dag än denna..är det inte sant bränner jag upp boken.
 JA, jag bränner upp boken.

shit känslosamma blogg skulle fått en smäll i ansiktets känsliga om de va så jävla möjligt att han levde.
men gud matilda? .. hoppas jag kommer garva åt det här inlägget imorgon för det gör jag inte nu

OCH
JAG
FÖRSTÅÅÅÅR
INTE
VARFÖR!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0