I'm made to Ignore the universe when I see you

fuck engelskan :P bara jobbigt!

idag,eller igår!, firade vi elins lite försenade födelsedag. med skattjakt och tårta fick hon till slut sina dollar! Imorgon åker hon, hoppas hon köper ngt värt våra 497kronor;)

ikväll så har ja träffat melina malin nicole jessica. de va mööösigt, sen gick jag hem och drack te medans andra besökare drack annat. hade trevligt och har än inte lagt mig! Det utav vissa omständigheter....hoho. Man kan jju tro att de va för att de va saw på tv, men icke. kollade sista 20 minuterna själv i vardagsrummet. sen sprang jag till mitt rum och här sitter jag. det börjar bli ljust ute och jag undrar när amanda kommer hem? känner mig lite utav en mamma som väntar på sin dotter....hehe. väntar faksitkg på en annan sak också...eller kasnke ska somna. för de har förodligen denne person också gjort.

NEJ NU HAR JAG EN MYGGA HÄR INNE. DEN SKA DÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0