you're just an animal developed into

Får man tala om vädret? vad är detta. Mår dåligt. Har inte fått n å g o n färg och kan inte sola solarium pga andra omständigheter. När lönen kommer i juli ska jag bosätta mig på brunos. På lördagar iallafall. Och vipps så försvann lönen helt plötsligt och så fick man hudcancer. FML.

48 dagar kvar idag enligt nedräknaren på internationalcamp.co.uk (?) typ. Enligt mig och svenska veckor så är det 7 veckor, 49 dagar. Känner att det har gått äckligt fort...anxiety grows. Nej men mitt packet till emmelie är en fråga om fräschhet och minnen. (Där tänkte jag skriva liv och död vilket verkligen inte skulle passa in)



Snart kommer ramona hit.. och jag undrar vad vi pratar om ikväll.
Sen ska jag se SATC x2 och 2½MÄN x2. Like always. Thanks to the weather.

PRAYING that my buscard will arrive in my postlåda tomorrow. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0