SOMMAR

galet länge sen nu. men jag har ju inte tiiiiiiiiiiiiiiiid! Skolan och dans, rep, plugg, städa, vara ute WEY, hänga med mina girls... asså I have no time for ya BLoG..sry.

Men för att uppdatera.

2veckor, 2VECKOR!! kvar till skolavslutning.
Mitt sista prov att plugga till, är idag. om 2 h och ca 15 minuter.
Jag har dans heeeeeeeela helgen. Gillaaaa
Vårshow på tisdag. weeyyy
Är hungrig just nu. Ska käka. Wey
Ska egentligen plugga nu till mitt prov, men behövde en break. och lite mer mat som sagt.
Igår va jag i kungsan med elin o hennes classmates, plus hasssel. Elins birthday (yesterday though). Loveya
Igår ville jag bryta ihop för jag hade så jävla mkt i göra. Men idag kan jagj u njuta utav när denna dag är över..
inte för att jag gör tråkiga saker, men rep är inte de roligaste...heela dagen..inlett med ettt prov i ett ämne som jag knappt tål...uschfyblä men om 14 dagar. Då kör vi

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0